Odkazy:

Zpět

DENÍČEK

So 18/9 - Salomon Inline Night Party:
Po našich velmi pozitivních zkušenostech z nočních in-line jízd z Bratislavy a jedné účasti na odpoledním in-line bruslení v Pardubicích jsme s nadšením uvítali možnost zúčastnit se podobné jízdy přímo v Praze. Na Salomon Inline Night Party jsme se registrovali postupně mailem nebo faxem, až náš počet den před samotným dnem D dosáhl počtu devíti hlav - 5:4 ve prospěch mužského pohlaví. Ve čtvrtek večer ještě jedeme s Petrem na Letnou vyzkoušet náš nový světelný "tunning" - jedná se o červené diody osvětlující brusle zespoda. Vše vypadá dobře a tak se o to více těšíme na sobotu. V pátek ještě volám na číslo PIM, kde mi ochotná slečna sděluje všechny potřebné informace k zítřejší jízdě.
V sobotu si dáváme sraz ve tři hodiny na Letné, s Petrem ještě montujeme "tunning", já zároveň prohazuji lehce ojetá kolečka. Postupně dorážejí ostatní, dáváme pivko, chvíli bruslíme a jdeme na Staromák pro trička. První část výpravy směřuje na bruslích dolů z Letné na nábřeží po schodech, druhá část prudkými serpentinami okolo, třetí nejchytřejší část výpravy brusle jednoduše sundává z nohy a jde po svých. Na Staromáku dostáváme trička a vzhledem k tomu, že do startu zbývá ještě dost času, jdeme do nedaleké hospody "U mě". Pět minut před sedmou jdeme zpět na Staromák, kde už jsou všichni připraveni na start. Rychle obouváme brusle, ale čas běží o trochu rychleji, takže startem projíždíme jako jedni z posledních. Projíždíme Pařížskou, před Čechovým mostem zahýbáme vpravo na Dvořákovo nábřeží, kde se objevují kostky, na chodníku to není o nic lepší, jediné trochu hladké místo je obrubník chodníku. U Štefánikova mostu čekáme na Petru s Lenkou a když se po chvíli dokodrcají, každá za sebou několik pádů, pokračujeme přes most po hladkém asfaltu a dál po Nábřeží Edvarda Beneše, chvílemi po asfaltu a chvílemi po kostkách. Pak to chvíli tak nějak jde, krušné chvíle přicházejí při sjezdu z Mánesova mostu. Projíždíme Alšovo nábřeží, Pařížskou, najednou se proti mě objevuje Michal a říká, že jedeme zpět, u startu/cíle je nějaká tlačenice a tak jedeme k Čechovu mostu čekat na holky, které nakonec ani nejsou poslední. Společně přijíždíme na Staromák a pak už jen proklínáme debilní nápad pokračovat na Ovocný trh a Celetnou. Kdo vymyslel tuhle trať musel být totální duševní impotent anebo nikdy neviděl brusle... V cíli vyzvedáváme pivko, minerálku a jablko a radši jdeme zpět do hospody, kde je však už totálně zlitý personál a tak po jednom pivku za hodinu a půl jdeme radši zpět na Letnou a za tmy si zde vychutnáváme hladký asfalt a minimum turistů.

Čt 16/9 - Přes hodinu mě vyslýchali na kriminálce (jako svědek). Byla to docela prča - snad mě nakonec ještě nezabásnou... Večer jsme s Petrem na Letné zkoušeli za tmy nový tunning bruslí.

St 15/9 - na fotbale jsme dostali na prdel, Zdeněk hrozně prděl a taky tak hrál...

Út 14/9 - Dnes jsem po 2 měsíční reklamaci obdržel nové brusle Salomon Motion. Nebýt Míti, tak mám akorát čtyři měsíce starý, ale skoro nepojízdný brusle. Petr maká na výrobě tuningu pro naše brusle tak, abychom vše měli na Salomon Night Party připravený. Do konce týdne musíme provést zkoušku za tmy.

So 11/9 - Ne 12/9 - Výlet do Hronova. Před polednem si dáváme sraz u Radka a Silvy a společně se Zdeňkem vyrážíme dvěma autama do Hradce Králové, kde se zastavujeme na oběd. Zde se s námi Zdeněk loučí a dále do Hronova jedeme sami. V Hronově se ubytováváme v chatičce v kempu Velký Dřevíč, kde děláme ohromné letiště:

Pak jdeme na motokáry - je tady úžasná motokárová dráha umístěná ve 4 patrech staré budovy:

Dáváme si 10 min a je to docela paráda, dokud se k nám nepřipojí nějací pitomci, kteří každou chvilku bourají a blokují ostatním cestu. Každopádně by stálo za to tady uspořádat pořádný závody...
Po motokárách jdem na bowling a na večeři do hospody U Pilouse - mají tady naprosto úžasnou česnečku!

Ráno nechutně prší, ale hlad je hlad a tak vyrážíme na snídani do Náchoda. Po vydatné snídani se jdeme podívat na Náchodský zámek a pak na nedalekou Pevnost Dobrošov. Ženský ale nechtěj jít dovnitř a tak vyrážíme ku Praze.

Pá 10/9 - Party u Radka:
Radek skoro nepil, protože se spařil už včera. V průběhu večera se objevil dokonce Libor !!!

Čt 9/9 - večer mi volá Radek, abych s ním šel na nějakou nóbl pařbu, ale já musím doma uklízet, zítra se Martina vrátí z Montrealu...

St 8/9 - fotbal - v tělocvičně jsme prohráli, naše reprezentace vyhrála - aspoň že tak...

Ne 5/9 - s Tomem plavání v Podolí, Tom vyhlíží svoji plavkyni, ale není tu. Oběd v Kolibě na Roztylech - výborná zelňačka a trochu slabší halušky. Kafe v Dobré trafice. Opalování pod zamračenou oblohou na Pražačce (Tomův nápad...). Večer v hospodě Školička s Radkem, Tomem a Honzou T. Cestou zpět závod v běhu - blbej nápad běhat pod vlivem ...

So 4/9 - Výlet do Pardubic spojený s bruslením. Bližší viz stránka "In-line". Ráno nabízím Silvě, ať si se mnou dá v Mc Donaldu hamburger nebo cheeseburger a Silva odmítla (!!!) s tím, že prý ztloustla, což je blbost, protože na to vůbec nevypadá!

Ne 29/8 - bruslení ve Vídni. Bližší viz. stránka "In-line"

So 28/8 - bruslení na hrázi v Bratislavě. Bližší viz. stránka "In-line"

Pá 27/8 - noční bruslení v Bratislavě. Bližší viz. stránka "In-line"

St 25/8 - koncert Prádelny v klubu Kain. S Martinou, Tomem a jeho bratránkem jsme dorazili trochu pozdě a tak jsme stihli jenom přídavek s názvem "Přídavek":
"Přídavek
šáhnu Ti na zadek,
šáhnu Ti na kozy,
Prádelna jsou bozi..."

Následuje koncert kapely Rolling Stones Revival, ale nejsme tam dlouho...

Ne 22/8 - s Tomem plavání v Podolí, halušky ve slovenské restauraci Tatry, večer hospoda.

So 21/8 - se Slavem u Natalky na oslavě narozenin.

Čt 19/8 - večer pařba u Davida a Dáši, dorazil i Kuba.

Ne 15/8 - nohejbal - přišel i Tom, ale možná bude lepší, když zůstane u ragby...

St 4/8 - jedinečný fotbal - Vašek se dal k protihráčům, nejdříve vedeme 2:0 pak se situace záhadně obrací a prohráváme 5:11 zabíráme a srovnáváme na 10:11, zápas je v plném proudu a já dávám gól !!! A je to v prdeli protože gól je vlastní a prohráváme 10:12. Nicméně nakonec srovnáváme na 12:12 a v prodloužení vyhráváme 13:12...

Út 3/8 - reklamuji brusle v JB sportu.

Po 2/8 - na ulici jsem potkal Honzu P. Byl nějak zarostlý, říkal že buď pracuje nebo se věnuje nějaké slečně... Večer pařba na Nebozízku (odchod francouzského bosse), cestou jsem potkal Ondru D. a jeho přítelkyni - v obráceném pořadí a samostatně. Ondru jsem poznal, ji ne...

Ne 1/8 - plavání s Tomem J. v Podolí, pak halušky ve Slovenské restauraci, odpoledne s Martinou v kině na novém filmu bří. Coenů "Lupiči paní domácí" (***1/2), večer hospoda s Martinou a Tomem.

Pá 30/7, So 31/7 - Bruslení v Bratislavě.
V pátek končím v práci chvíli po poledni a vyrážím k Davidovi, který samozřejmě jěště není plně připraven, ale nikam nespěcháme, takže v klidu balíme věci do auta a tak po hodince vyrážíme. Samozřejmě jsme oba smutní z toho, že s námi nemohla jet Martina ani Renata. Na 90 km dálnice si dáváme něco k obědu, bez problémů projíždíme Brnem, hraničním přechodem a přijíždíme do Bratislavy. Jedeme se podívat na kemp Zlaté písky, kde v noci pravděpodobně přespíme, pak parkujeme nedaleko Nám. Svobody a jdeme i s bruslema na večeři. Najít zahrádku z počátku nevypadá moc reálně, ale nakonec se naším útočištěm stává restaurace Sibyla. Dáváme Bažanta a koukáme na mračna bábovek procházející okolo... Čas však běží a tak platíme a jdeme na Nám. Svobody, odkud za hodinku - hodinku a půl odstartuje noční bruslení Bratislavou. Moc lidí tady zatím není, dostáváme nějaký leták, snažíme se přesvědčit slečnu z organizačního týmu, že bychom měli dostat nějakou odměnu za nejvzdálenější účastníky, nicméně nám slečna sděluje, že na prvním bruslení byli nějací lidi z Londýna... Pomalu se smráká, lidí přibývá, náměstím duní muzika, občas kolem prosviští nějaký bruslař a tak obouváme brusle (viz foto na úvodní stránce). Na náměstí přijíždí policajti na motorkách, sanitka, napětí a nedočkavost vzrůstá... a je to tady - vyjíždíme! Vyjet z náměstí je trochu opruz vzhledem k nerovnostem dlažby, ale na ulici už je to fajn. Bruslařů jsou zde již mraky, dodatečně zjišťujeme že asi okolo 500 ! V pelotonu jsou většinou mladá děvčata, ale nechybí ani dětičky či dědové. Ty největší šoumeni mají různě vytuněné brusle - svítivé nebo blikající diody, svítící hadi omotaní kolem těla, různé odrazky a blikátka... Nechybí ani bruslaři s muzikou na jakési trojkolce. Ulicemi projíždíme asi 3/4 hodiny, vše je perfektně zorganizováno - vepředu jede policejní auto, vzadu taky, podél nás míjejí policajti na motorkách a na bočních cestách stojí většinou někdo z organizátorů v bezpečnostních reflexních vestách. Celý peloton čas od času zastaví, ti pomalejší dojedou a vyráží se dál. Přejíždíme přes most, sjíždíme na parkoviště u řeky a dáváme si minerálku od jednoho ze sponzorů (Rajecké minerálky).Všichni odpočívají a po cca 20 minutách vyrážímě zpět přes řeku směrem na Nám. Svobody. Kolem půl jedenácté jsme u cíle. Spokojení účastníci ještě fasují kšiltovku od dalšího ze sponzorů a celá akce pomalu končí...

Jedeme zpět k autu, převlíkáme se a rozhodujeme se kam vyrazit za nočním životem. Naproti je cedule inzerující nějaký klub Duna a tak jdeme dovnitř. Kolem se poflakují podivná individua, vstup vypadá jak feťácké doupě, jde se po schodech dolů do nějakého bývalého krytu, zdi jsou pomalované a odněkud zespodu duní muzika. Procházímě několika menšími místnostmi a jsme uprostřed hnízda. Parket chvilkově osvětlený stroboskopy s dvacítkou tancujících černě oděných a namalovaných bábovek a tvrdých ocvočkovaných kluků - všichni v těžkých kanadách. Dáváme pivko, pozorujeme osazenstvo jehož věkový průměr je tak 17 let... A pak jak jsme přišli odcházíme...

Jdeme se podívat ještě do starého města, tišíme hlad u Donďáka a jedeme na Zlaté písky. Tiše a nenápadně stavíme stan, a přes hluk z nedaleké diskotéky upadáme do říše snů...

Ráno po očistě balíme stan a mizíme stejně nenápadně jako jsme se objevili. Snídáme u Sibyly hemenex, já kupuju slovesnkou sbírku básní Bukowského, v krámě s bruslema se ptáme na cestu na Bratislavskou hráz a jedeme bruslit... Bratislavská hráz je naprosto špičková záležitost, skvělý povrch, délka několik desítek km, občerstvení každou chvíli, bruslařky v plavečkách, všude okolo jenom příroda. Bomba! Jedeme asi 10-12 km, pak se obracíme zpět. Nyní zjišťujeme, že jedeme proti větru a z pohodové vyjížďky se stává sport... Lehce unaveni dorážíme k autu, převlékáme se a vyrážíme ku Praze. Akci hodnotíme jako skvělou (*****) a plánujeme její opakování.

Čt 29/7 - večer bruslení s Jirkou Portešem na Letné. Nakonec jsem se hnusně natáh´ a nalomil jsem si brusli...

Ne 25/7 - bruslení ve Stromovce s Martinou a její sestrou Lenkou.

So 24/7 - plavání s Tomem, Davidem a Martinou v Podolí. Oběd ve Slovenské restauraci. Kafe v Bambusu.

Út 20/7 - večer bruslení na Letné.

Ne 18/7 - ráno plavání v Podolí,oběd ve Slovenské restauraci. Odpoledne s Martinou, Radkem a Silvou v kině na Shrekovi(***). Večer hospoda s Ing. Rychnovským a Tomem.

So 17/7 - S Martinou, Davidem a Renatou výlet na motorkách na Slapy k vodě - koupání, pivko, slunce, pláže, ... prostě pohoda...

Pá 16/7 - oběd MBA - Radka, Hanka, Zdeněk, Ondra.

Ne 11/7 - hospoda - sraz Prosečáků...

St 7/7 - fotbal a zdrcující vítězství našeho týmu...!!! Blahopřejeme sami sobě!!!

So - Út 3-6/7 - rodinné setkání ve Stonavě - soudek piva, 4 flašky whisky, nohejbal, fotbal, pinčes, bruslení, ... Docela povedené... Jen kdyby si brácha odpustil svý přiblblý kecy...

Čt 1/7 - prohráli jsme fotbal s Řekama... Kdo by to byl řek´...

St 30/6 - na fotbal jsem si zase vyvrknul kotník. jsem já ale lemra nešikovná debilní...

Út 29/6 - s Martinou, Lenkou a Petrou na koncertě Lennyho Kravitze (***1/2). Docela příjemná muzika. Pivko a klobáska. Potkal jsem tam Dana Ovesného - pořád bydlí v Kladně a dělá v rádiu.

Po 28/6 - v kině Aero na filmu Kill Bill 1 a 2 (****1/2)

Ne 27/6 - bowling s bráchou, Kryštofem, Martinou, Davidem, Dášou, Nikem a Adamem...

So 26/6 - Tunning Párty v Hradci Králové - jel jsem tam na mašině, David se tentokrát nezůčastnil, naštěstí už v Hradci byl brácha s Kryštofem... Moc pěkně vytuněná auta i děvčata... (***1/2)

Pá 25/6 - hospoda s Ing. R. a Tomášem. Pár pivek v hospodě, pár whisek doma, na to doutníček a byla tam jak z praku...

Čt 24/6 - bruslení v Modřanech s Davidem. Jsou tam docela slušné cesty a jezděj tam pěkný bábovky. Moc povedený (****1/2)!

St 9/6 - na parníku Európé s Natalkou a p. a pí. Levetovejma... Na pozvání Ing. R. Pěkný ohňostroj, vybrané lahůdky, vychlazené pivko...

Ne 06/06 - dopoledne nohejbal, odpoledne bruslení na Račickém kanále u Roudnice. Okruh je dlouhý asi 4 km, ale povrch není nic moc. Za vstup do areálu se platí 25 koulí, studenti 20. Natáhl jsem se jen jednou. Večer v Matu na filmu Commandante od Olivera Stonea (***1/2) - přiznávám,že jsem kousek prospal...

So 08/05 - Ne 23/05 - Kuba - bližší info časem v sekci cesty...

So 01/05 - Paintball.

Čt 29/04 - bruslení v Letňanech, při posledním pádu jsem si málem vykloubil rameno.

St 28/04 - fotbal - Vašek dezertoval k protihráčům, a přestože jsem hráli dobře, neočekávaně jsme prohráli.

Út 27/04 - bruslení v Letňanech - zkouším jezdit pozadu, ale vůbec mi to nejde - spadl jsem asi 3x tak si radši příště vezmu chrániče...

So, Ne 24.-25./04 - JIZERA 2004 - z Prahy odjíždíme po sedmé s Vaškem a Petrem. Samozřejmě zabloudíme již na výjezdu z Prahy, ale do Jablonce dorážíme ještě před Jirkou s Luckou. Kuba s Lenkou a Lucinkou v Jablonci spali a vypadají lehce promrzle. Libor a jeho kolega dorážejí ještě o něco později. Je fakt hnusná kosa (5°C). První jízdu na Mumlavě jedeme v silné sestavě - já s Liborem na Pálavě, Kuba s Vaškem v Orinoku, Jirka s Petrem na hydrospeedech. Je fakt zima, ale jen do chvíle, než se nám podaří se otočit. Pak teprve začíná ta správná Sibiř! Není zas tak moc vody - před 2 lety co jsem se tady na Mumlavě jen tak tak neutopil bylo 2x více vody. Ale i tak je to slušný adrenalin. Zastavujeme na soutoku s Jizerou a měníme posádky. Druhou jízdu jede Libor s kolegou a Jirka s Vaškem. Jsem docela rád, že se můžu převlíknout do suchého. Po návratu druhé skupinky vyráží na třetí jízdu Jirka s Luckou. Jirka je stále ve svém teplém polosuchém neoprénu, ale Lucce nikdo nezávidí převlíkání do mokrého neoprénu. Před jejich návratem jdeme na oběd, teplá česnečka se fakt hodí... Po obědě vyrážejí někteří nadšenci na další plavby, my s Vaškem volíme variantu spánku v autě - chvílemi ale musíme zatápět, aby se nám dobře spalo. Asi po dvou hodinkách nás budí telefon, ostatní jsou již v kempu a sjeli už i Jizeru. Přes Ostrov hrůzy neprojela jediná kompletní posádka, jen Petr zůstal v lodi (loni takhle sjel Podkovu na Mumlavě!). Libor s kolegou již odjeli do Prahy. V kempu bereme ještě Jirku s Kubou na Jizeru, pozorujeme jejich neúspěšný pokus sjet Ostrov hrůzy, jedeme pro dříví a vyzvedáváme Jirku s Kubou. V kempu mizí Kuba ještě v neoprénu do teplé sprchy... No a pak jdeme do hospody na jídlo a nějaké to pivko.Jenže pak Jirka nese velké rumy a začíná to být docela pařba. Osudovou chybu dělá Petr, když si nějak poplete naši "objednávku" a místo rumů a grogu s griotky nese 5 grogů s griotkou!!! A tak jsme pili a zpívali a pili, až byla noc a my šli spát. Nejdříve jsme ale museli postavit stan - tedy stan stavěl Vašek s Petrem, já měřil čas. Vašek prý stan postaví za 10 min, ale po 18,5 min jsem to přestal měřit... Noc byla pro některé z nás v pohodě, pro některé zas spíše utrpení... Jó, chlast...
Nedělní ráno bylo asi o 2°C teplejší než sobotní, ale oblékat se do mokrého neoprénu se mi fakt moc nechtělo (přestože jsem celou noc neoprény sušil na sluníčku). Pohled na celou výpravu stojí za to. Petr je bílej jako stěna a čas od času odbíhá někam do keříčků (bůhví co tam dělá...), Kuba má něco s palcem, Vašek obouchané nohy... Nakonec se mi povedlo nacpat se do neoprénu a tak s Jirkou vyrážíme na poslední víkendovou plavbu Jizerou. A je to paráda... Ani jsme se nenamočili a tak po příjezdu do Loučovic zkouší Jirka ještě řízené topení v jezu, ale proud ho vždy vynese ven... V kempu se převlékáme, dobalujeme a jdeme na oběd. Petr již vypadá mnohem lépe. No a po obědě se naše cesty rozdělují a vyrážíme ku Praze. Ahoj na Lipně a příští rok zase tady.

St 21/04 - fotbal

Út 20/04 - koncert slovenské skupiny Tornádo Lue v klubu Resort (Radiopalác Vinohradská) **** - s nepatrným zpožděním dorazil i Slavo. Koupil jsem jejich CD.

So, Ne 17,18/04 - bruslení

Pá 16/04 - s Davidem v kině na filmu Samuraj (*****) Takeshi Kitana - úžasný film, úžasná muzika.

St 14/04 - musím se sejít s Tomem - ona ho nakonec ta bábovka ze squashe snad opravdu sbalila... Zkusím zjistit podrobnosti.

Út 13/04 - koupil jsem si brusle, tak doufám, že si hned nerozbiju držku... Mimochodem, nebylo vůbec jednoduché nějaké brusle vybrat - buď byly malé nebo velké, moc těsné nebo moc volné... až nakonec! Koupil jsem i chrániče na ruce, ne že bych očekával nějaké pády, ale půjdou mi k bundě...

Po 12/04 - bruslení ve Stromovce. Kdybyste se náhodou někdo chtěl seznámit s pěknou bruslařkou tak zajeďte do Stromovky. Stačí se lehce nešikovně vyhnout, lehká srážka, pak jí pomůžete ze země, očistíte tričko a pozvete ji na drink, do čistírny nebo na pohotovost... A že jich tam jezdí... Já měl tedy oči jen pro Martinu a krásy přírody. Ale bez legrace - je tam fakt pěkně, ale odpoledne vyrazej důchodci... Oni teda možná vyrazili už ráno, ale do parku dorazej většinou až po poledni...(Info pro Radka: 2)

Ne 11/04 - s Martinou, Davidem a Renatou na filmu "Cokoliv" (****) Woodyho Allena. A pak věřte ženskejm... Ale on byl fakt docela bulík... Docela srozumitelná angličtina.(Info pro Radka: 1)

So 10/04 - Imax 3D "Space Station" (****), bruslení ve Stromovce a francouzský film "Vadí nevadí" (****) v kině Praha.(Info pro Radka: 1)

Pá 09/04 - Oběd MBA v Retru - Radka, Jirka, Hanka, Ondra, Radek, David. Zdeněk omluven.

St 07/04 - fotbal

Ne 04/04 - nohejbal, spinning

So 03/04 - squash s Tomem. Další flaška vína. Jak to dopadne se Zdeňkou...?
Večer jsme uspořádali malinkou pařbičku v Chotěšovské - Petra se ukázala s Vilibaldem a Emou, Radek se Silvou, David s Renatou, Kačenka, Tomáš, Slavo. Jen Libor zase nedorazil, i když to všechno vymyslel...

Pá 02/04 - s Liborem jsme o rok starší.

Čt 01/04 - Absolut vanilla party v Corinthii Panoramě - organizovala Kačenka. Sešla se nás tam hromada a docela to stálo za to. Sice jsem většinu lidí navigoval do Corinthie Towers, ale nakonec jsme se úspěšně všichni sešli ve správném hotelu. Muzika hrála, drinky protékaly hrdly až to některé individuality na baru natolik rozvázalo, že to pěkně rozjeli... Mladá docela pěkná blondýnka v modrém triku začala na baru svlékat nějakého kluka, rozepnula mu košili, stáhla kalhoty až ke kotníkům, za chvíli měla hlavu mezi jeho nohama. Druhý kluk ji mezitím vohrabával zezadu. Po tomto výkonu obecenstvo (což byly všichni okolo) zatleskalo... Za chvíli měla holka rozepnuté kalhoty a kluk ruku kdesi hluboko dole... Myslím, že měla šedivé kalhotky... Silva se seznámila s Wolfgangem... Domů jsme dorazili okolo druhé. Fotky najdete v sekci Akce.

St 31/03 - fotbal

Ne 28/03 - Jára a Míša nás s Martinou vytáhli na Lesní golf. Fakt zajímavá hra, ale celé dopoledne totálně hnusně...Odpoledne čtu "Who moved my cheese" a je to všechno naprosto přesný...!!! Večer volá Libor a sděluje mi novinky od Franty z Austrálie.

So 27/03 - Motopárty na brněnském okruhu. Hnusné počasí, zima, sníh a málo aut...

Ne 21/03 - Jestli chcete vědět něco o frantících nebo amících zajděte do kina na "Trio z Belleville" (***1/2)

So 20/03 - S Dalkií na horách... Bylo fakt hnusně, pršelo ale zase tam nebylo tak moc lidí... Skvěle jsme si s Jirkou D. zajezdili na snowboardu, ale stejně nám Klárka skoro vždycky na lyžích ujela...

So 13/03 - Squash s Tomem J.

Čt 11/03 - s Davidem jsme byli mrknout na výstavu Motocykl 2004. Tak Suzuki SV 650 už dál není mým favoritem, vracím se k šestistovkové Yamaze Fazer a zaujala mě novinka Hondy - CBF 600

So 06/03 - ráno squash s Tomem J. - a další flaška vína v kapse...
Dnes v 15.30 hod se Linda v Trenčíně vdala. Vzala si Allena H. Chenga z New Yorku.

Čt 04/03 - teď mě napadla jedna celkem zábavná historka ze včerejška: měl jsem schůzku se dvěmi pány ze společnosti Skanska. Chtěli si povídat o možnostech spolupráce mezi společností Dalkia a Skanska. Vysvětlili jsme si nějaká nedorozumění z minulosti a pak jsem jim řekl, že jejich společnost nemám rád. Chvíli moc nechápali a ptali se proč. A to byla chyba, protože jsem jim další půlhodinku jmenoval všechny věci, které posrali na mém bytě i na bytě Radka, o tom jak mě sere jejich arogance a neschopnost a mizerná kvalita práce. Moc netušili co mi na to mají říci... Třeba se teď zamyslí a pokusí se napravit chyby z minulosti - ale moc tomu nevěřím. Zítra napíšu další reklamaci.

St 03/03 - fotbal - i bez Vaška a Ondry jsme vyhráli! Ondra je flákač a Vašek je chcípák...

Út 02/03 - sauna s Radkem - bylo tam docela dost bábovek, ale žádný výkvět to tedy nebyl...

Pá 20/02 - Ne 29/02 - Lyžování a snowboard v Dolomitech (David a Renáta, Ondra a Martina) - Někdy ve středu před odjezdem jsem se kouknul do pasu a s hrůzou jsem zjistil, že mému pasu končí platnost někdy v červnu a Itálie vyžaduje pro vstup do země minimální platnost 6 měsíců! Pokoušel jsem se zjistit, zda mi nevystaví pas do 24 hod - vystaví, ale pouze v místě trvalého bydliště, což je v mém případě bohužel stále na Moravě. Takže jsem měl před odjezdem trochu obavy, ale říkal jsem si, že by to mělo projít, protože Rakousko vyžaduje platnost pasu pouze 3 měsíce a mezi Rakouskem a Itálií už by žádná pasová kontrola neměla být. A opravdu nebyla. Uff. Týden na horách uběhl jako voda, počasí sice nebylo nejoptimálnější - většinou sněžilo a sluníčka jsme si moc neužili, ale odpočinek od práce jsme už všichni potřebovali. Snowboardoví profesionálové zatím nejsme, ani fakie to ollie se nám zatím moc nevede, ale bylo to super!!!(*****)

Ne 13/02 - Se Slavomírem a Natalkou na brunchi v Globe-u v Pštrosově, pak na výstavě Yoko Ono v Galerii Kampa a pak na výstavě italského videoartu.

So 12/02 - ráno squash s Martinou a Tomem, večer ve Švandově divadle na hře Poručík s Inishmoru - fakt drsárna, ale kdo má rád Tarantina si to vychutná. Ale nic pro milovníky koček (****)...

St 11/02 - fotbal - dostali jsme na prdel...

So 07/02 - ráno squash s Tomem, vyhrál jsem flašku vína. Odpoledne v Roudnici u nejlepšího kamaráda z Gymplu. Večer pařba doma s Davidem, Tomem, Radkem, Silvou a Kačenkou.

St 04/02 - fotbal - zase jsme vyhráli.

Út 03/02 - sauna s Radkem.

Ne 01/02 - squash s Davidem a Izu a Martinou.

So 31/01 - squash s Martinou a Tomem J. Vyhrál jsem lahvinku červeného. Od pěti do půlnoci sedím v práci a vyplňuju přiblblé francouzské tabulky.

Pá 30/01 - badminton s Vaškem.

Čt 29/01 - pivo s Davidem P.

St 28/01 - fotbal, vyhráli jsme.

Út 27/01 - dnes mi přišla fotka David při "práci".
Večer v kině na německém filmu "V červenci". Pak s Vaškem na squashi - dostal jsem totálně na prdel.

So 24/01 - squash s Tomem J. a Martinou. Skóre Martina:Tom 3:0 (9:3, 9:3, 9:5). HA HA ! Ale aby nebyl Tom tak deprimovaný, tak jsem ho na konci nechal jeden set vyhrát (a to byste viděli jak mu narostlo sebevědomí..., že Tome?)
Odpoledne v rámci Febiofestu na švédském filmu "Jsem zvědavá žlutě"

St 21/01 - fotbal - vyhráli jsme (...a bylo to maso...)

So 17/01 - Ne 18/01 - Horní Město na Moravě - výprava za sněhem

St 14/01 - fotbal

Po 12/01 - večer v divadle na hře Caveman (*****). Tak tuhle věc mohu opravdu vřele doporučit - teď tomu všemu konečně začínám rozumět !

Ne 11/01 - ráno s Tomem J. na squashi, pak s Martinou, Tomem, Davidem a Renatou na obědě a na kafi a večer s Vaškem a Jirkou P. na spinningu s Luckou.

St 07/01 - fotbal jsme prohráli o gól.